Lite om vem jag är och vad jag kommer skriva om!

Den här bloggen är för alla er som har frågor som behöver besvaras. Jag kommer svara på alla frågor, hur pinsamma eller konstiga dom än är. Jag kommer svara på allt från kärleken, tonåren, till frågor om sex och samlevnad. Ni ställer bara en fråga i kommentarsfältet så svarar jag på den så snart som möjligt. Jag kommer också skriva om det jag tycker är viktigt, skönhetsideal t.ex. Jag själv kommer vara anonym för att ta hänsyn till mina kompisar och min familj (ifall jag skriver något om dom) men jag kan berätta att jag är en ung tjej, yngre än 17 år. Jag gör alla mina designer själv, så ni får inte ta någonting! Jag använder devote för att blogg.se har ändrats men när det går tillbaka efter helgen kommer jag troligtvis byta dit. Tipsa era vänner om den här bloggen!

 



Kommentarer

Tack för att du kommenterar!

Ditt namn! (frivilligt):
Kom ihåg mig?

E-postadress (om du har någon): (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0